مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-13اقتصادي

برفروبی 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی/تمام مسیرها باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزیاز برفروبی 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی توسط 380 راهدار در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزیاز برفروبی 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی توسط 380 راهدار در سطح استان خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی در پی بارش های 24 ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

بیشترین میزان بارندگی در شهرستان های ساوه و شازند و محور قدیم ساوه_همدان و بزرگراه اراک_توره_بروجرد به ویژه گردنه زالیان بوده است.

وی با بیان اینکه بارش در تمام محورهای مواصلاتی سطح استان رخ داده افزود: تمام جاده های اصلی، فرعی و شریانی استان مرکزی برفروبی شد و مسیرها باز است و برفروبی در جاده های روستایی استان نیز در حال انجام است و تا بعدازظهر مشکل این راه ها نیز برطرف خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: 35 راهدارخانه و 380 نفر راهدار با 226 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب 54 گروه وظیفه برفروبی و پاکسازی و خدمت رسانی به مسافران را جاده های این استان برعهده دارند.

حدود 5 هزار تن مخلوط ماسه و نمک در این عملیات تاکنون استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی/تمام مسیرها باز است

برفروبی 24 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی/تمام مسیرها باز است