مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-13سياسي

یک دیپلمات پیشین: بخشودگی ها، رسانه های غربی را خلع سلاح کرد


با اقدام رهبری در بخشودگی و امتداد این مسیر از سوی رییس جمهور، مجددا اتحاد و همدلی بین مردم ایجاد و توطئه دشمن شکست خورد.

- یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: با اقدام رهبری در بخشودگی و امتداد این مسیر از سوی رییس جمهور، مجددا اتحاد و همدلی بین مردم ایجاد و توطئه دشمن شکست خورد.

محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از تاثیر اعلام بخشودگی از سوی رهبری و سخنان اخیر رییس جمهور در این زمینه اظهار داشت: اقدام حکیمانه و مدبرانه رهبری برای عفو و تخفیف مجازات عده ای از محکومین به خصوص تعداد زیادی از معترضین و دستگیرشدگان در حوادث اخیر و همچنین امتداد این مسیر از سوی رییس جمهور از ابعاد مختلف می تواند آثار مثبتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در بعد عاطفی این اقدام رئوفانه و محبت آمیز که برگرفته از عطوفت اسلامی بود در وهله های اول خانواده های بسیاری را خرسند کرد، از این بابت اقدام خداپسندانه است و حتما باعث می شود میزان اعتماد خانواده ها به نظام افزایش یابد.

این دیپلمات پیشین کشورمان افزود: در بعد اجتماعی موجب همدلی و اتحاد می شود.

یکی از اهداف اصلی دشمن، غرب، آمریکا، انگلیس، کانادا و رژیم صهیونیستی دامن زدن به اغتشاشات بود تا اتحاد و وحدت مردم را از بین ببرد و در جامعه ایجاد شکاف کنند، این اقدام رهبری موجب شد این توطئه آن ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دیپلمات پیشین: بخشودگی ها، رسانه های غربی را خلع سلاح کرد

یک دیپلمات پیشین: بخشودگی ها، رسانه های غربی را خلع سلاح کرد