مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-13اقتصادي

15 کشتی کالای اساسی در انتظار پهلودهی در بندرامام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه بیش از 13 میلیون تن کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه بیش از 13 میلیون تن کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

بهروز آقایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص واردات کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 13 میلیون و 137هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شده است.

وی افزود: حدود 11 میلیون تن از این میزان کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر امام شامل نهاده های دامی و غلات است که با استفاده از کامیون و قطارهای باری به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: روند تخلیه و حمل کالاهای اساسی از این بندر به مناطق مختلف کشور بدون وقفه همچنان ادامه دارد و در این زمینه 15 فروند کشتی حامل نهاده های دامی و غلات در لنگرگاه بندرامام در انتظار ورود به اسکله بندرگاه هستند.

آقایی عنوان کرد: این کشتی ها پس از رفع مشکلات اسنادی و ارزی، برای تخلیه محموله های خود در اسکله این بندر پهلو خواهند گرفت تا نسبت به تخلیه آن ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کشتی کالای اساسی در انتظار پهلودهی در بندرامام

15 کشتی کالای اساسی در انتظار پهلودهی در بندرامام