مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:462023-02-13اقتصادي

خرید بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات برای تنها بیمارستان خدابنده


رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده از خرید بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای این مرکز درمانی طی یک سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده از خرید بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای این مرکز درمانی طی یک سال گذشته خبر داد.

حامد سبحانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خرید تجهیزات برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده، اظهار کرد: تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان طی یک سال گذشته شامل دستگاه اکوکاردیوگرافی مبله، ویدئوآندوسکوپ، کولونوسکوپ، گاستروسکوپ، رادیوگرافی موبایل دیجیتال،3 دستگاه همودیالیز، یک دستگاه سونوگرافی داپلر مبله، دستگاه تست ورزش قلبی، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال ستون سقفی جهت تجهیز کلینیک ویژه و یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی و همچنین چندین دستگاه مورد نیاز دیگر می شود.

وی از خرید تجهیزات تاسیساتی با اعتبار 7میلیارد ریالی برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده در یک سال گذشته خبر داد و افزود: تجهیز اتاق عمل بیمارستان با خرید و استقرار یک دستگاه اتوکلاو، ست های جراحی و دستگاه شستشوی ست جراحی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و اصلاح و افزایش فضای انتظار مراجعان داروخانه بیمارستان از دیگر اقداماتی است که می توان به آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات برای تنها بیمارستان خدابنده

خرید بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات برای تنها بیمارستان خدابنده