مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-13سياسي

طعنه غلامرضا انصاری به زاکانی


آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «80 درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان های شهر قفل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، دوره ریاست جمهوری سیدابراهیم رییسی به نیمه نزدیک می شود، اما او همچنان به نسل جوان امید می دهد که آینده روشن است کشور پیشرفت می کند.

غلامرضا انصاری در گفتگو با نامه نیوز درباره وعده های رویایی رییس جمهور به نسل جوان گفت: دولت نقش مهم و حساسی در اداره کشور دارد که ایفاء این نقش علاوه بر تعهد نیازمند تخصص در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

در نظام های دموکراتیک احزاب برنامه محورندونامزد های خود را برای تصدی سکان دستگاه اجرایی ونظارتی کشور معرفی می کنند و مردم نیز با دید باز ورقابت، نقدبرنامه ها ونامزدها، پس از ارزیابی انتخاب مطلوب خود را برمی گزینند.

وی افزود: متأسفانه برای ایجاد یکدستی، در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 فضای رقابت کاملاً بسته شد و رییس جمهور فعلی در فضای بسته وغیررقابتی با نامزد های همسو، همفکر ورفاقتی درشبه انتخابات سکاندار مدیریت اجرایی کشور شد.

یادمان نرفته که آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد 80 درصد مشکل کشور بی عرضگی وناتوانی مدیران است ، امروزه این آقا مدیریت کلانشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه غلامرضا انصاری به زاکانی

طعنه غلامرضا انصاری به زاکانی