مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-13فرهنگي

«لحظه وداع اندوهگین نیست» / آغاز «آلاء»


اجرای نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمدکاظم تبار که طراحی آن با استفاده از شیوه های مرتبط با فیگورها و حرکات اریال یوگا انجام گرفته، - اجرای نمایش آلاء به نویسندگی و کارگردانی محمدکاظم تبار که طراحی آن با استفاده از شیوه های مرتبط با فیگورها و حرکات اریال یوگا انجام گرفته، در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش آلاء به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار شامگاه روز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این اثر نمایشی که با استفاده از فیگورها و حرکات اریال یوگا روی صحنه می رود، از آثار برگزیده چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش بازیگری است که تا روز بیست و دوم اسفند ماه به اجرای خود ادامه می دهد.

مرجان آقا نوری بازیگر، فرهاد قائمیان و محمدرضا آزاد فرد صدا، المیرا سبزه زار طراح حرکات اریال یوگا، امیرآقاجان طراح حرکت، تینا ساوجبلاغی طراح لباس، عاطفه ابیضی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، رامین رستمی طراح پوستر و بروشور، محمد علی رحمانی موسیقی، علی خاتمی طراح صدا و ساخت موسیقی، حامد گودرزی مدیر تولید، علیرضا افیونی ومبین آریا گروه کارگردانی، سینا ییلاق بیگی مشاور طراح صحنه، فاطمه عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لحظه وداع اندوهگین نیست» / آغاز «آلاء»

«لحظه وداع اندوهگین نیست» / آغاز «آلاء»