مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-13ورزشي

کمک داور ویدیویی لیگ برتر اخراج می شود؟


داور سابق لیگ برتر در بحبوحه پذیرش خطای کمک داور ویدیویی کمیته داوران فوتبال انگلیس (PGMOL) ادعای اخراج لی میسون را مطرح کرد.

- داور سابق لیگ برتر در بحبوحه پذیرش خطای کمک داور ویدیویی کمیته داوران فوتبال انگلیس (PGMOL) ادعای اخراج لی میسون را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فوتبال نیوز، کمیته داوران فوتبال انگلیس اعتراف کرده است که کمک داور ویدیویی در جریان بازی آخر هفته لیگ برتر، از جمله گل تساوی برنتفورد مقابل آرسنال در بعدازظهر شنبه، دو خطای مهم مرتکب شده است.

تیم شمال لندن در دقیقه 66، توسط مهاجم بلژیکی، لئاندرو تروسار در ورزشگاه امارات از بن بست مسابقه خارج شد اما برتری آنها کوتاه مدت بود زیرا ایوان تونی، مهاجم زنبورها، تنها هشت دقیقه بعد از فاصله نزدیک به تساوی رسید.

با این حال، شامگاه شنبه مشخص شد که کمک داور ویدیویی، لی میسون فراموش کرده بود که خطوط آفساید مربوطه را در نزدیکی دروازه ترسیم کند و در واقع کریستین نورگارد، هافبکی که به تونی کمک کرد در آفساید بود.

اکنون، کمیته داوران فوتبال انگلیس بیانیه ای منتشر کرده است که تایید می کند، رییس کمیته داوران، هاوارد وب، با آرسنال و برایتون تماس گرفته تا اشتباهات قابل توجه در روند کمک داور ویدیویی در بازی های لیگ برتر مربوطه در روز شنبه را توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک داور ویدیویی لیگ برتر اخراج می شود؟

کمک داور ویدیویی لیگ برتر اخراج می شود؟