مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-13سياسي

انقلاب هندسه قدرت جهانی را تغییر داد


انقلاب اسلامی، کشور را از زیر سلطه آمریکا خارج و هندسه قدرت جهانی را تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر دوشنبه در یادواره شهدای ارسک اظهار کرد: حماسه 22 بهمن 1401 مانند بهمن 57 سرآغاز تحولات بزرگی خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران علی رغم فتنه های استکبار جهانی رو به جلو حرکت می کند، بیان کرد: دشمن در فتنه امسال ظرفیت های رسانه ها و فضای مجازی را مورد استفاده قرار داد و به مدت سه ماه مسائل کشور ما را تحت تأثیر گذاشت.

سلیمانی ادامه داد: از همان هفته های ابتدایی فتنه، آمریکا در برآوردهای اطلاعاتی خود به این نتیجه رسید که شکست خورده است اما تا مدت ها در فضای مجازی و رسانه ها فضای دیگری را نشان می دادند.

حضور مردم در راهپیمایی خط پایان تلاش فتنه گرانه دشمن بود وی با تأکید بر اینکه شکست دشمن به واسطه عدم همراهی مردم بود، ادامه داد: در این روزها بازماندگان ساواک جنایتکار در خارج از کشور سر برآورده اند تا به این فتنه حیات ببخشند ولی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط پایانی بر تلاش های دشمن بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ده ها میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن در هزاران شهر و روستای کشور شرکت کردند، گفت: طبق گفته امام (ره) قرن آینده برای اسلام بوده و اسلام سنگرها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب هندسه قدرت جهانی را تغییر داد

انقلاب هندسه قدرت جهانی را تغییر داد