مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:372023-02-13ورزشي

کسب مقام دوم مسابقات ملی مهارت توسط کارگران ذوب آهن


تیم مهارتی ذوب آهن اصفهان با درخشش مقام دوم مسابقات کشوری مهارتی کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه های اقتصادی کشوری را به دست آورد.

- نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه های اقتصادی با حضور 110 کارگر ماهر، 28 شرکت و بنگاه اقتصادی از سراسر کشور در 10 رشته از 12 بهمن ماه به مدت سه روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان البرز برگزار شد.

کارگران ماهر ذوب آهن اصفهان در این مسابقات در سه گروه ماشین کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری حضور داشتند که در مجموع با کسب چهار مدال (دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز) مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

محمد کریمی در رشته تراشکاری یونیورسال مدال طلا، روح الله طهماسبی در رشته جوشکاری SMAW مدال طلا، فرزاد ایمانی در رشته تراشکاری CNC مدال نقره و حمزه قنبری در رشته جوشکاری با گاز محافظ آرگون مدال برنز را از آن خود کردند.

آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن گفت: برگزاری مسابقات مهارت، میان شاغلان کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای، ضمن ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی،گسترش خلاقیت و نوآوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام دوم مسابقات ملی مهارت توسط کارگران ذوب آهن

کسب مقام دوم مسابقات ملی مهارت توسط کارگران ذوب آهن