مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-13اقتصادي

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به 36 هزار نفر رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس داده های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال برای 36 هزار و 411 نفر در این استان شغل ایجاد شده است.

- به گزارش، حامد آرامش پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان؛ افزود: اطلاعات 36 هزار و 411 نفر به عنوان شاغل جدید از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده که سهم کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد برکت و صنعت، معدن و تجارت در آمار اعلامی بیشتر است.

وی افزود: تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای سال جاری، 28 هزار و 142 نفر است که در قیاس با 36 هزار و 411 نفر، رشد 129 درصدی اشتغالزایی در استان را نشان می دهد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال ادامه داد: چهار شرکت و مرکز کارآفرینی طرف قرارداد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرایند صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده دستگاه های اجرایی را بر عهده دارند و این فرایند طی سه مرحله پیامکی، تماس تلفنی و نظارت میدانی انجام می شود.

آرامش گفت: همچنین در 11 ماهه سال جاری، 831 طرح مشاغل خانگی در استان تسهیلات دریافت کردند که یک هزار و 213 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به 36 هزار نفر رسید

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به 36 هزار نفر رسید