مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-13سياسي

اولین گروه از زندانیان قم با استفاده از دستور عفو رهبری آزاد شدند


رییس دادگستری استان قم از آزادی اولین گروه از زندانیان استان قم با دستور عفو رهبر معظم انقلاب و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این فرمان، کارگروهی متشکل از مقامات قضایی، مدیران واحدهای قضایی و نظارت بر زندان و مدیرکل زندان های استان تشکیل و کار رصد و تطبیق پرونده محکومان و متهمان با معیارهای عفو در استان آغاز شد.

وی افزود: در این راستا تا پایان وقت اداری روز شنبه 22 بهمن ماه اولین گروه از زندانیان قم آزاد و تعدادی شامل تخفیف مجازات شدند.

رییس کل دادگستری استان قم بیان کرد: به منظور تسریع در اجرای دستور عفو گسترده و برای رهایی زندانیان و شادمانی خانواده های آنان، حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم همراه با جمعی از معاونان و مدیران واحدهای قضایی بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه به طور شبانه در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت استان حاضر شدند و ضمن دیدار با متهمان و محکومان اغتشاشات، تعدادی از زندانیان حوادث اخیر مشمول عفو گسترده رهبر معظم انقلاب را به صورت شبانه از زندان آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گروه از زندانیان قم با استفاده از دستور عفو رهبری آزاد شدند

اولین گروه از زندانیان قم با استفاده از دستور عفو رهبری آزاد شدند