مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-13اقتصادي

اختصاص بیش از 103 میلیارد ریال کمک درمانی به نیازمندان خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اختصاص 103 میلیارد و 600 میلیون ریال برای کمک های حمایتی درمانی به بیماران نیازمند در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اختصاص 103 میلیارد و 600 میلیون ریال برای کمک های حمایتی درمانی به بیماران نیازمند در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

وحید شعبانی اظهار کرد: توسعه و ترویج خدمات بشردوستانه توسط جمعیت هلال احمر بسیار با اهمیت است و در این راستا نسبت به تشکیل پرونده های حمایتی افراد بی بضاعت و مددجویان نیازمند اقدام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از ابتدای سال تاکنون، مبلغ 103 میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب اعتبار خدمات حمایتی به عنوان کمک هزینه های درمان برای بیماران نیازمند و خاص که توان تامین هزینه های درمانی خود را نداشته اند اختصاص یافته است و 4 هزار و 500 مددجو از آن بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: با توجه به وضعیت سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی دهک های پایین جامعه، علاوه بر پرداخت این مبالغ، اختصاص کمک هزینه های درمانی به مددجویان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 103 میلیارد ریال کمک درمانی به نیازمندان خوزستان

اختصاص بیش از 103 میلیارد ریال کمک درمانی به نیازمندان خوزستان