مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-13بين الملل

اسد در دیدار با گریفیث: ارسال کمک های فوری به همه مناطق سوریه ضروری است


رییس جمهور سوریه که امروز در دمشق میزبان مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هیئت همراه او بود، بر لزوم ارسال کمک های فوری به همه مناطق سوریه تأکید کرد.

- رییس جمهور سوریه که امروز در دمشق میزبان مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هیئت همراه او بود، بر لزوم ارسال کمک های فوری به همه مناطق سوریه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، پیامدهای زلزله سوریه و نیازهای انسانی مردم این کشور برای غلبه بر پیامدهای زلزله، از جمله محورهای گفت وگوی بشار اسد، رییس جمهور سوریه و مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه بود.

بشار اسد در این دیدار اعلام کرد که کمک های فوری به همه مناطق سوریه از جمله مناطق اشغالی و تحت کنترل گروه ‎های تروریستی ضرورت دارد.

رییس جمهور سوریه در دیدار با گریفیث همچنین تمرکز تلاش های بین المللی برای کمک به بازسازی زیرساخت ها در سوریه جهت بازگشت پناهندگان سوری به شهرها و مناطق خود را حیاتی دانست.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه نیز پاسخگویی سریع دولت سوریه و اقدامات امدادی آن را مهم خواند و گفت که سازمان ملل برای حمایت از عملیات امدادی دولت سوریه و تامین نیازهای زلزله زدگان سوریه تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد در دیدار با گریفیث: ارسال کمک های فوری به همه مناطق سوریه ضروری است

اسد در دیدار با گریفیث: ارسال کمک های فوری به همه مناطق سوریه ضروری است