مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-13اقتصادي

جزییات پرداخت عیدی به کارکنان دولت


بر اساس مصوبه هیئت وزیران، میزان عیدی امسال کارکنان دولت و بازنشستگان یک میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود که بابت همسر مبلغ 500 هزار تومان و بابت هر فرزند مبلغ 200 هزار تومان به آن اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت وزیران در جلسه مورخ شانزدهم بهمن سال 1401 به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون نحوه پرداخت عیدی به کارکنان دولت - مصوب 1374 - و ماده (75) قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب 1386 تصویب کرد.

کلیه دستگاه های اجرایی و همچنین نیروهای مسلح وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران مجازند به کارکنان خود رسمی ،ثابت پیمانی خرید خدمت قراردادی و موقت و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند به استثنای کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار مبلغ ثابت هجده میلیون ریال به نسبت مدت خدمات تمام وقت در سال 1401 به عنوان پاداش آخر سال عیدی در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.

گفتنی است: پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال 1401 بوده و در هر حال میزان عیدی این گونه افراد از پنجاه درصد (50) رقم مذکور کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت عیدی به کارکنان دولت

جزییات پرداخت عیدی به کارکنان دولت