مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:102023-02-14ورزشي

محمدی راد: حضور در پلی آف والیبال برای مان شانس دیگری است


سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: فارغ از این که حریف مان در پلی آف چه تیمی است، حضور در این مرحله برای هورسان شانس دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه 23 بهمن ماه با برگزاری هفت دیدار، پیگیری شد و در یکی از این دیدارها هورسان رامسر میزبان لبنیات هراز آمل بود و سه بر یک حریف را شکست داد.

رحمان محمدی راد ضمن تبریک این پیروزی به هواداران و باشگاه هورسان رامسر گفت: خوشحالم که توانستیم مرحله مقدماتی را با پیروزی به پایان برسانیم.

در لیگ امسال هورسان و والیبال رامسر شاهد اتفاقات خوبی بودند و از مسوولان و نمایندگان شهرستان رامسر به دلیل فراهم کردن تجهیزات لازم در سالن شهید صدر تشکر می کنم.

امیدوارم سال آینده این سالن یکی از با کیفیت ترین و استانداردترین سالن ها در والیبال کشور باشد و با تجهیز آن به کفپوش و سیستم سرمایشی استاندارد شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال 1402 باشیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم هورسان رامسر افزود: کسب هشت پیروزی در دور رفت و هشت پیروزی در دور برگشت نشان دهنده عملکرد یکنواخت در لیگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی راد: حضور در پلی آف والیبال برای مان شانس دیگری است

محمدی راد: حضور در پلی آف والیبال برای مان شانس دیگری است