مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-14فرهنگي

چالش اجرا با بازیگران توان یاب / رعایت عدالت در اختلافات زناشویی


افشین قاسمی که همزمان 2 نمایش «جایی در میان ابرها» و «خرده جنایت های زن و شوهری» را روی صحنه دارد درباره ویژگی های این 2 اثر نمایشی توضیحاتی ارائه داد.

- افشین قاسمی که همزمان 2 نمایش جایی در میان ابرها و خرده جنایت های زن و شوهری را روی صحنه دارد درباره ویژگی های این 2 اثر نمایشی توضیحاتی ارائه داد.

افشین قاسمی کارگردان نمایش های جایی در میان ابرها که در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه است درباره تعداد محدود اجراهای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: از آنجا که اجرای ما خارج از برنامه بوده مجوز اجرای این نمایش از طرف اداره کل هنرهای نمایشی برای 5 شب صادر شده است از طرف دیگر چون بازیگران نمایش جایی در میان ابرها توان یاب های جسمی حرکتی و اعصاب و روان هستند توانایی و انرژی اجرای طولانی مدت را ندارند به همین دلیل بیشتر از این نمی توانستیم اجرا برویم.

وی درباره سختی کار با توان یاب های معلول و بیماران اعصاب و روان بیان کرد: دشواری های زیادی برای تمرین و آماده سازی نمایش داشتیم چون در طول تمرین ها میزانس تغییر می کرد که همین مساله باعث گیج شدن بازیگران می شد و در زمان اجرا هم فشار روانی زیادی روی بازیگران است و من نیز به عنوان کارگردان نباید بازیگران را تحت فشار بگذارم تا راحت بتوانند دیالوگ هایشان را بیان کنند و زیاد درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اجرا با بازیگران توان یاب / رعایت عدالت در اختلافات زناشویی

چالش اجرا با بازیگران توان یاب / رعایت عدالت در اختلافات زناشویی