مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-14اجتماعي

کوهرنگ در وضعیت قرمز قرار گرفت


با توجه به بارش های سنگین برف در کوهرنگ، این شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

- شهباز اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سامانه بارشی جدید در استان چهارمحال و بختیاری که از روز گذشته تقویت شده است، باعث شده بارش باران و برف سنگین در شهرستان کوهرنگ شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری بسته هستند تصریح کرد: پس از بارش های گذشته همه مسیرهای روستایی باز شده بود، ولی امکان دارد با تداوم بارش ها مسیرها باز هم مسدود شود.

اکبری با بیان اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه ادامه دارد گفت: با توجه به شرایط بحرانی و اعلام وضعیت قرمز در کوهرنگ، تمامی دستگاه ها و نیروهای امدادی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته در پی بارش برف شدید، در محور صمصامی به دشتک شاهد ریزش کوه بودیم که با اقدام به موقع راهداران مسیر بازگشایی شد و هم اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

اکبری عنوان کرد: با توجه به کوهستانی بودن مسیرهای استان از مسافران خواهشمندیم از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر از همراه داشتن تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، سوخت کافی، البسه گرم و سلامت کامل خودرو اطمینان حاصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهرنگ در وضعیت قرمز قرار گرفت

کوهرنگ در وضعیت قرمز قرار گرفت