مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-14سياسي

کنگره ارتقا بهره وری آب کشاورزی و کاهش مصارف غیر مفید برگزار شد


رییس تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، گفت: نخستین کنگره فنی و مهندسی کشاورزی کشور با هدف ارتقا بهره وری آب کشاورزی و کاهش مصارف غیر مفید آب به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین دهقانی سانیج، رییس تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه همایش نخستین کنگره فنی و مهندسی کشاورزی کشور، با بیان اینکه نخستین کنگره فنی و مهندسی کشاورزی کشور با هدف ارتقا بهره وری آب کشاورزی بر پایداری و کاهش مصارف غیر مفید آب به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است، گفت: الگوی کشت و نظام تولید با رویکرد اکولوژی و مزیت نسبی مناطق، سیستم های کشاورزی زراعی باغی و گلخانه های و کاهش ضایعات بهره گیری از زایدات و فناوری نگهداری و فرآوری است.

وی در خصوص اهداف دیگر این کنگره، بیان کرد: بررسی کشاورزی حفاظتی، محیط زیست و منابع طبیعی، هوشمند سازی و کشاورزی هوشمند اقلیم، سیستم های تولید دام طیور شیلات و آبزیان، آب مجازی و ارزیابی ردپای آب، اقتصاد آب و مدیریت بازار آب کشاورزی و مطالعات اجتماعی ترویج و آموزش کشاورزی از دیگر اهداف ما در برگزاری این کنگره 2 روزه است.

دهقانی با بیان اینکه در این همایش متخصصان حوزه آب و خاک کشور حضور دارند، افزود: این متخصصان پنل های تخصصی خود را ارائه می دهند و شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ارتقا بهره وری آب کشاورزی و کاهش مصارف غیر مفید برگزار شد

کنگره ارتقا بهره وری آب کشاورزی و کاهش مصارف غیر مفید برگزار شد