مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-14فرهنگي

«یوسف پیامبر»هنوز هم مشتری جهانی دارد/سهم صداوسیما از بازار «فجر»


مدیر رسانه بین الملل صداوسیما با اشاره به سریال های تاریخی که در بازار جشنواره فیلم فجر فروش رفتند بیان کرد که مذاکره هایی با کشورهای مختلف برای آثار روی آنتن و در حال تولید صورت گرفته است.

- علی کربلایی حسینی مدیر رسانه بین الملل صداوسیما در زیر مجموعه اداره کل تأمین و رسانه بین الملل این سازمان درباره فروش مجموعه ها و سریال های تلویزیونی در بازار جشنواره فجر به خبرنگار مهر بیان کرد: در این بازار چندین سریال و چندین مجموعه مستند به فروش رسید و مذاکرات خوبی با کشورها انجام شد.

وی با اشاره به برخی از این سریال ها ادامه داد: بخش اعظم این سریال ها آثار الف ویژه سیما بود و حتی آثاری از دهه های پیش مثل یوسف پیامبر (ع) ، مریم مقدس (س) ، مردان آنجلس و… همچنان خریدار دارند.

کربلایی حسینی درباره سریال های جدید تصریح کرد: علاوه بر آثار ذکر شده سریال های دیگری هم به فروش رفته اند یا برای آن ها مذاکره داشته ایم که یا مثل گیلدخت همین الان از آنتن پخش می شوند و یا مجموعه های در حال تولید هستند.

وی با اشاره به فروش فیلم و سریال در دنیا عنوان کرد: خیلی از فیلم و سریال های جدید از سازمان صداوسیما، به اعتبار سریال های تاریخی دهه های پیش خریداری می شوند و در همه دنیا این روال طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یوسف پیامبر»هنوز هم مشتری جهانی دارد/سهم صداوسیما از بازار «فجر»

«یوسف پیامبر»هنوز هم مشتری جهانی دارد/سهم صداوسیما از بازار «فجر»