مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-14اجتماعي

هوای قزوین دوباره ناسالم شد


معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان قزوین گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در شهرستان قزوین به 159 پی پی ام رسیده و این شهرستان دوباره در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته است - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سعید میرزاحسینی در گفت وگو با تسنیم از بازگشت دوباره موج آلودگی هوا بعد از حدود 10 روز به شهرستان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در شهرستان قزوین به 159 پی پی ام رسیده و این شهرستان دوباره در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته و در حال حاضر هوای قزوین برای همه گروه ها ناسالم شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر شاخص آلایندگی هوا در آبیک 123 پی پی ام و در الوند 140 پی پی ام است و هوای این 2 شهر هم برای گروه های حساس ناسالم است و از طرفی این 2 شهر در مرز وضعیت قرمز (هوای ناسالم برای همه گروه ها) قرار گرفته اند.

میرزاحسینی ادامه داد: با توجه به حاکم شدن وضعیت قرمز آلودگی هوا در قزوین باید فعالیت صنایع آلاینده و همچنین اجرای طرح های عمرانی دارای آلایندگی در شهر قزوین متوقف شود و همچنین باید از تردد خودروهای دودزا و آلاینده هم باید جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین کلیه مردم باید از ترددهای غیرضروری در فضای شهر خودداری کنند و در صورتی هم که تردد آنها ضروری بود، باید با ماسک های فیلتردار این کار را انجام دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قزوین دوباره ناسالم شد

هوای قزوین دوباره ناسالم شد