موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-14اقتصادي

زنگ خطری که باید شنید/ یک میلیون و 400 هزار واحد ناپایدار در بافت های فرسوده!


معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود 74 هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و 400هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.

- زنگ خطری که باید شنید/ یک میلیون و 400 هزار واحد ناپایدار در بافت های فرسوده! معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود 74 هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و 400هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه شورای عالی شهرسازی و معماری دارای قدمتی 50 ساله است اظهار کرد: این شورا تنهای شورای عالی است که ریاست آن بر عهده وزیر بوده، لذا همانطور که می دانید ریاست تمامی شوراهای عالی برعهده ریاست جمهور است.

وی با تاکید بر اینکه شورایعالی شهرسازی بالاترین نهاد سیاستگذار در حوزه شهر و آمایش است، افزود: چهار سازمان و 7 وزارتخانه عضو این شورا بوده و هرآنچه که مصوبه شورایعالی را می گیرد طبق قانون و ماده 7 تاسیس شورایعالی لازم الاجرا می شود.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تعریف بافت فرسوده و چگونگی تعیین محدوده این بافت ها از جمله مواردی است که مصوبه شورایعالی شهرسازی را دارد، تصریح کرد: به جهت اهمیت بافت های فرسوده ما در چند مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطری که باید شنید/ یک میلیون و 400 هزار واحد ناپایدار در بافت های فرسوده!

زنگ خطری که باید شنید/ یک میلیون و 400 هزار واحد ناپایدار در بافت های فرسوده!