مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:212023-02-14اقتصادي

بیش از 50 درصد نازل های جایگاه های سوخت خوزستان از مدار خارج هستند


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: بیش از نیمی از نازل های جایگاه های سوخت خوزستان به دلیل خرابی قطعات سامانه هوشمند از مدار خارج شده و غیرفعال هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: بیش از نیمی از نازل های جایگاه های سوخت خوزستان به دلیل خرابی قطعات سامانه هوشمند از مدار خارج شده و غیرفعال هستند.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در بحث گرمای هوا و همچنین گرد و خاک وجود دارد، قطعات سامانه های هوشمند جایگاه های سوخت خوزستان به سرعت دچار مشکل و خرابی می شوند و این مساله در پمپ بنزین های استان برای مردم مشکل ساز است.

خوزستان دارای بیشترین نازل های غیرفعال در کشور وی با بیان اینکه خوزستان دارای بیشترین نازل های غیرفعال در کشور است، افزود: بیش از 50 درصد نازل های جایگاه های سوخت خوزستان به دلیل خرابی قطعات سامانه هوشمند از مدار خارج شده و غیرفعال هستند.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: در حوزه عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز و آبادان حدود 3 هزار و 100 جایگاه سوخت وجود دارد که بیش از نیمی از آن ها از مدار خارج هستند.

الباجی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور تامین کننده این قطعات است و سهمیه ای که به خوزستان در بحث قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد نازل های جایگاه های سوخت خوزستان از مدار خارج هستند

بیش از 50 درصد نازل های جایگاه های سوخت خوزستان از مدار خارج هستند