مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-14بين الملل

چند حقیقت بزرگی که زلزله سوریه فاش کرد/ دوستان دمشق چگونه آمریکا را عقب راندند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از زمان وقوع زمین لرزه مهیب ترکیه و سوریه در هفته گذشته، تحریم های ناعادلانه آمریکا و استداندارد های دوگانه غرب و جامعه جهانی یکی از موانع اصلی کمک رسانی مناسب و موثر به زلزله زدگان سوری بوده و همین مسئله انتقادات .

- زلزله مهیب ترکیه و سوریه چند حقیقت بزرگ را برای همه جهانیان آشکار کرد و مهمترینِ آن ها این بود که دوستان واقعی سوریه با اتخاذ موضعی شجاعانه در امدادرسانی به این کشور، ثابت کردند که آمریکا نمی تواند تصمیمات خود را به همه کشور ها و مردم جهان تحمیل کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از زمان وقوع زمین لرزه مهیب ترکیه و سوریه در هفته گذشته، تحریم های ناعادلانه آمریکا و استداندارد های دوگانه غرب و جامعه جهانی یکی از موانع اصلی کمک رسانی مناسب و موثر به زلزله زدگان سوری بوده و همین مسئله انتقادات تند محافل حقوق بشری و افکار عمومی را در سراسر جهان برانگیخته است.

در همین راستا امین محمد حطیط تحلیلگر نظامی و کارشناس امور راهبردی منطقه در یادداشت جدید خود نوشت، زلزله فاجعه باری که هفته گذشته ترکیه و سوریه را لرزاند، تصویر زشت رفتار غرب به طور کلی و آمریکا به شکل خاص را در قبال بشریت و علیه همه کسانی که مورد هدف سیاست های خصمانه محور غربی-آمریکایی قرار دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند حقیقت بزرگی که زلزله سوریه فاش کرد/ دوستان دمشق چگونه آمریکا را عقب راندند؟

چند حقیقت بزرگی که زلزله سوریه فاش کرد/ دوستان دمشق چگونه آمریکا را عقب راندند؟