مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:042023-02-14بين الملل

بورس ترکیه چه زمانی باز می شود


بنا به اعلام مقامات بازار سهام ترکیه بورس استانبول همچنان تعطیل است و ممکن است فعالیت آن از فردا آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، منابع آگاه اعلام کردند که بورس استانبول همچنان تعطیل است و ممکن است فعالیت آن از فردا آغاز شود.

پس از وقوع دو زمین لرزه بزرگ در ترکیه در هفته گذشته در گام نخست مبادلات سهام شرکت های واقع در مناطق زلزله زده متوقف شد و سپس مقامات ترکیه ای تصمیم گرفتند به خاطر تشکیل صف های فروش سنگین، فعالیت بورس استانبول را به طور کامل تعطیل کنند.

مقامات ترکیه ای همچنین قصد دارند پس از ازسرگیری دوباره معاملات سهام در بورس استانبول اقداماتی را در راستای کمک به رشد بازار سهام انجام دهند که ازجمله آنها بازخرید سهام و اعمال معافیت مالیاتی است.

نورالدین نباتی، وزیر دارایی و خزانه داری ترکیه، در این باره نشستی را با مقامات بانک مرکزی، هیات مدیره بورس، مقامات بانک های دولتی و نهاد نظارت بر فعالیت های بانکی در این کشور برگزار کرده و در باره اقدامات برای کمک به بازار سهام این کشور، مذاکراتی انجام شده است.

اگرچه موضوع تمدید تعطیلی بورس استانبول در این مذاکرات مطرح شده اما هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده و در صورتی که این تصمیم تمدید نشود ممکن است فردا این بورس باز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس ترکیه چه زمانی باز می شود

بورس ترکیه چه زمانی باز می شود