مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:472023-02-14سياسي

«نیکی هیلی» با لفاظی علیه ایران، رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد


«نیکی هیلی» نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 این کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکی هیلی که دو بار سابقه فعالیت به عنوان فرماندار کارولینای جنوبی را دارد و در دولت دونالد ترامپ به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل فعالیت داشت، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد.

نیکی هیلی سیاستمدار 51 ساله و هندی تبار آمریکایی با انتشار یک پیام ویدئویی 213 ثانیه ای (سه دقیقه و 33 ثانیه ای) رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 اعلام کرد.

فرماندار اسبق کارولینای جنوبی در این فیلم تبلیغاتی، ضمن بازگو کردن تبار هندی خود، خطاب به مخاطبان این ویدئو بر لزوم حضور نسل جدیدی از رهبران جمهوری خواه تاکید و خود را گزینه مناسبی برای متحد کردن این حزب برای پیروزی در انتخابات معرفی کرده است.

وی در این فیلم، بارها از عملکرد جو بایدن و دموکرات ها انتقاد کرده و بدون اسم بردن از اشخاص برجسته جناب چپگرای این حزب، تصاویر سناتور برنی سندرز و الکساندریا اوکازیو کورتز نماینده مجلس نمایندگان آمریکا را نشان داد و ایده های آنها را نادرست، شیطانی و نژادپرستانه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیکی هیلی» با لفاظی علیه ایران، رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

«نیکی هیلی» با لفاظی علیه ایران، رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد