مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-14اقتصادي

لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی ها در آستارا


فرماندار آستارا با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی بر عملکرد نانوایی ها از برخورد با نانوایان متخلف و تشویق نانوایان قانونمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور عصر سه شنبه در کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار آستارا اظهار کرد: طرح هوشمند سازی یارانه آرد سبب شده تا جلوی تخلفات گرفته شود و تخلفات نیز به صورت آنلاین رصد می شود.

فرماندار آستارا به کنترل و پیگیری فروش نان در سامانه نانینو اشاره کرد و افزود: در این سامانه کارت های تکراری و فروش های غیر متعارف و ارقام غیر واقعی کنترل و پیگیری می شود و نانوایان نیز با دقت بیشتری به مردم خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هوشمند سازی یارانه آرد آغاز شده است، گفت: مرحله دوم و شناورسازی واگذاری آرد یک قدم رو به جلو است زیرا اگر نانوا خوب عمل کرده و پخت نماید، در عرض چند ماه می تواند سهمیه خود را افزایش دهد و می تواند از این ظرفیت در راستای بالا بردن درآمد خود استفاده کند.

رضایی پور کمبود گندم و کیفیت آرد را دو مسئله مهم در امر آرد و نان شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: کمبود گندم و کیفیت آرد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به فعالیت شبانه روزی کارخانه آرد در این شهرستان باید حمایت همه جانبه انجام شود تا این مجموعه بخاطر کیفیت آرد مورد مواخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی ها در آستارا

لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی ها در آستارا