مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:202023-02-14بين الملل

گفتگوی وزیر خارجه عربستان با مقام اروپا درباره ایران


وزیر خارجه عربستان سعودی و رییس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه خلیج اون لاین، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی و دولفین پرانک (Dolphin Pronk) رییس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار کردند.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر خارجه عربستان سعودی و رییس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا در این دیدار پیرامون آخرین تحولات مربوط به برنامه هسته ای ایران و مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی گفتگو کردند.

از دیگر محورهای رایزنی امروز میان فیصل بن فرحان و دولفین پرانک بحران روسیه و اوکراین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه مذکور، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که طرفین در این دیدار تحولات منطقه ای و بین المللی و نیز تلاش های صورت گرفته در این زمینه از جمله تقویت صلح و امنیت جهانی را بررسی کردند.

در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، علیرغم برخی جوسازی ها و ادعاهای اخیر، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیشتر تأکید کرده بود: برجام نمُرده است، مذاکرات متوقف شده، اما ارتباط های معمول با ایران همچنان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی وزیر خارجه عربستان با مقام اروپا درباره ایران

گفتگوی وزیر خارجه عربستان با مقام اروپا درباره ایران