مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-15بين الملل

نیچروان بارزانی به اردوغان: آماده ارائه کمک های بیشتر هستیم


رییس اقلیم کردستان عراق روز سه شنبه در آنکارا با رجب طیب اردوغان نشست برگزار کرد و همبستگی و همدردی اقلیم کردستان عراق را با زلزله زدگان زلزله مصیبت بار ششم فوریه ابراز داشت.

- نیچروان بارزانی به اردوغان: آماده ارائه کمک های بیشتر هستیم رییس اقلیم کردستان عراق روز سه شنبه در آنکارا با رجب طیب اردوغان نشست برگزار کرد و همبستگی و همدردی اقلیم کردستان عراق را با زلزله زدگان زلزله مصیبت بار ششم فوریه ابراز داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق بعد از بازدیدی که از مناطق خسارت دیده در پی زلزله ششم فوریه داشت با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه ملاقات داشت.

او در فیس بوک نوشت: برای اعلام همبستگی و همدردی با مردم ترکیه به این کشور رفتم و از مناطق زلزله زده بازدید کرده و با زلزله زدگان ملاقات داشتم.

او افزود: در چندین ملاقات با رییس جمهوری ترکیه و خسارت دیدگان به مردم ترکیه تسلیت گفتم و تاکید کردم، کردستان عراق آماده ارائه کمک های بیشتر به زلزله زدگان است.

بارزانی همچنین از موسسات دولت اقلیم و تیم های نجات که به مناطق خسارت دیده رفته اند و به قربانیان امدادرسانی می کنند، تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیچروان بارزانی به اردوغان: آماده ارائه کمک های بیشتر هستیم

نیچروان بارزانی به اردوغان: آماده ارائه کمک های بیشتر هستیم