مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-15اقتصادي

نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح می شود/ در لرستان چهار منطقه هدف داریم


در اکثر استان ها یک منطقه هدف داریم ولی در لرستان هم کوهدشت و هم مناطق محروم الیگودرز را به عنوان منطقه هدف انتخاب و سلسله و دلفان را نیز به عنوان منطقه ویژه قبول کردیم که کارهای آن ها دنبال می شود.

- ایسنا/لرستان رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در اکثر استان ها یک منطقه هدف داریم ولی در لرستان هم کوهدشت و هم مناطق محروم الیگودرز را به عنوان منطقه هدف انتخاب و سلسله و دلفان را نیز به عنوان منطقه ویژه قبول کردیم که کارهای آن ها دنبال می شود.

پرویز فتاح بیست و ششم بهمن در آیین بهره برداری از 460 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 140 میلیارد تومان در لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در لرستان نسبت به شاخص های کلی مقداری عقب ماندگی وجود دارد و ما وظیفه سنگینی نسبت به این استان داشته و خود شما نیز همت دارید.

وی تصریح کرد: در اکثر استان ها یک منطقه هدف داریم ولی در لرستان هم کوهدشت و هم مناطق محروم الیگودرز را به عنوان منطقه هدف انتخاب و سلسله و دلفان را نیز به عنوان منطقه ویژه قبول کردیم که کارهای آن ها دنبال می شود.

فتاح در رابطه با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در حال تکمیل شدن است که به زودی با حضور در استان واحد بخار نیروگاه را افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح می شود/ در لرستان چهار منطقه هدف داریم

نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح می شود/ در لرستان چهار منطقه هدف داریم