مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:332023-02-15فرهنگي

اوج هنر یزد به ایستگاه چهل و دوم رسید


دبیر چهل و دومین همایش اوج هنر در استان یزد، گفت: این همایش به منظور کشف استعدادهای هنری و همچنین پیوند هنرمندان نوجوان با پیشکسوتان این عرصه به صورت فصلی در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان استان، عالیه مهرابی، دبیر چهل و دومین همایش فصلی اوج هنر یزد، اظهار کرد: چهل و دومین همایش فصلی اوج هنر پنجشنبه شب، بیستم بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور یزد با حضور 330 هنرمند رشته های مختلف هنری و ادبی و با همکاری بسیج هنرمندان استان یزد، اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که به منظور کشف و شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنری و همچنین زمینه آشنایی و پیوند هنرمندان نوجوان و جوان با هنرمندان پیشکسوت برگزار شد از 11 هنرمند و آثار برتر هنرهای تجسمی که در ورکشاپ به رنگ مقاومت شرکت و حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد و همچنین از 17 شاعر برگزیده دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد تقدیر شد.

دبیر چهل و دومین همایش فصلی اوج هنر یزد گفت: رونمایی از نماهنگ قلب ایران به خوانندگی ابوالفضل دهقان با موضوع انقلاب و اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی و رونمایی از سه اثر مکتوب دفاع مقدس با عنوان های، حماسه سروها اثر جناب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج هنر یزد به ایستگاه چهل و دوم رسید

اوج هنر یزد به ایستگاه چهل و دوم رسید