مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-15سياسي

دشمنان دنبال تجزیه ایران بودند


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان فکر می کردند انقلاب اسلامی تمام شده و دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: ملت بصیر و زمان شناس و ولایتمدار آب سردی بر شعله فتنه دشمنان ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، صبح روز گذشته سه شنبه (25 بهمن) در آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان تهران حضور یافت.

ساختمان شهید سلیمانی واقع در منطقه 5 تهران، مشتمل بر دادگاه های کیفری یک استان تهران و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 29 تهران است.

یکی از اقدامات ارزنده و تحولی دستگاه قضا در راستای تضمین حقوق اهالی و اصحاب سیاست و رسانه، برپایی دادگاه های رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی در سراسر کشور است؛ در همین راستا در مجتمع قضایی که امروز افتتاح شد، دادگاه های مطبوعات و رسیدگی به جرایم سیاسی نیز دایر است.

رییس قوه قضاییه در جریان این مراسم در برخی از بخش های ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان تهران حاضر شد و از نزدیک و بدون واسطه با تعدادی از مراجعه کنندگان و مردم به گفت وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دنبال تجزیه ایران بودند

دشمنان دنبال تجزیه ایران بودند