مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:382023-02-15سياسي

خبرگزاری فارس در پیگیری بسیاری از سوژه ها پیشتاز و الگو است


اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرگزاری فارس توانسته خطشکن بوده و در پیگیری بسیاری از سوژه ها پیشتاز و الگو باشد و جسارت سایر رسانه ها را برای پرداختن به موضوعات مختلف برانگیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سرهنگ علی رحیمی معاون فرهنگی- اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کسب رتبه مدیر برتر در بخش مدیریت بحران، نشان از اشراف بسیار خوب تیم رسانه ای خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان به ویژه در مسائل مهم استان دارد.

وی با بیان اینکه کسب این رتبه نشان از تلاش ها و مدیریت شبانه روزیست، گفت: در شرایط رقابت رسانه ای که در این برهه شاهد هستیم، خبرگزاری فارس توانسته خطشکن بوده و در پیگیری بسیاری از سوژه ها پیشتاز و الگو باشد و جسارت سایر رسانه ها را برای پرداختن به موضوعات مختلف برانگیزد.

معاون فرهنگی- اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: سرعت در انتشار اخبار، پویایی و دقت در انعکاس اخبار  مختلف به ویژه در حوزه انتظامی از ویژگی های بارز خبرگزاری فارس است.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: شفاف سازی به موقع، هدایت افکار عمومی، جلوگیری از سم پاشی های رسانه های معاند برای برهم زدن امنیت روانی جامعه شاخصه هایی است که بر تاثیرگذاری این خبرگزاری افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس در پیگیری بسیاری از سوژه ها پیشتاز و الگو است

خبرگزاری فارس در پیگیری بسیاری از سوژه ها پیشتاز و الگو است