مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-15سياسي

رییسی: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چین، - رییس جمهور تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش را ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: مقاومت علاوه بر دفع خطر، تهدید را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل خواهد کرد در حالی که عقب نشینی در برابر تهدید جز شکست نتیجه ای نخواهد داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چین، بر اهمیت نقش مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در بررسی وضع موجود جهان و آسیب شناسی آن و همچنین ارائه راهکار آینده پژوهانه برای بهبود وضعیت سیاسی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جوامع تاکید کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز شرایط در جهان به گونه ای در حال رقم خوردن است که با نفی یک جانبه گرایی، اقداماتی نظیر آنچه که آمریکا و همپیمانانش در منطقه و جهان برای سلطه بر ملت ها اعمال می کنند، در افکار عمومی جهان مطرود و محکوم است.

رییسی سلطه فرهنگی و اقتصادی را از روش های نوین نظام سلطه برای تسلط بر ملت ها عنوان کرد و افزود: امروز بر محققان، پژوهشگران و صاحبان اندیشه در کشور های مستقل فرض است که به مثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است

رییسی: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است