مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-15اجتماعي

احتمال کولاک برف در 17 استان/ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد


سازمان هواشناسی نسبت به احتمال کولاک برف در 17 استان، تشدید بارش در سه استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به احتمال کولاک برف در 17 استان، تشدید بارش در سه استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان های کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، جنوب اصفهان آورده است: طی پنج شنبه (27 بهمن ماه) بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف در این استان ها پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی انسداد راه های روستایی و اختلال حمل و نقل بین شهری و درون شهری، رخداد بهمن، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، اختلال در فعالیت های عمرانی، خسارت به صنعت کشاورزی، اختلال در انتقالِ حامل های انرژی و احتمال شکستن شاخه های درختان بر اثر سنگینی بار برف دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی آمادگی دستگاه های اجرایی برای برف روبی و بازگشایی مسیرها، پرهیز از سفرهای خارج از شهر، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ رو، مدیریت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کولاک برف در 17 استان/ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد

احتمال کولاک برف در 17 استان/ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد