مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15اجتماعي

پیش بینی وضع هوای قزوین تا هفته آینده


برای امروز و فردا افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای از مناطق بارش برف و باران و پدیده مه پیش بینی می شود و برای روزهای جمعه 28 بهمن، - ایسنا/قزوین یک کارشناس هواشناسی گفت: برای امروز و فردا افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای از مناطق بارش برف و باران و پدیده مه پیش بینی می شود و برای روزهای جمعه 28 بهمن، شنبه و یکشنبه جوی پایدار را پیشرو داریم و به لحاظ دمایی همچنان با استقرار هوای سرد مواجه هستیم.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به گذر متناوب امواج تراز میانی جو، برای امروز چهارشنبه 26 و فردا پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401 گاهی افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای از مناطق بارش برف و باران و پدیده مه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روزهای جمعه 28 بهمن، شنبه و یکشنبه جوی پایدار را پیشرو داریم و به لحاظ دمایی همچنان با استقرار هوای سرد مواجه هستیم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: کمینه دما دیشب از ایستگاه آبیک منفی 6 درجه سانتی گرد زیر صفر و پیشینه دما در ایستگاه رازمیان 11 و نوسانات دمای قزوین بین منفی پنج و پنج درجه سانتی گراد است.

بهروزی در پایان در خصوص میزان بارندگی های یک روز اخیر گفت: میزان بارش برف در شهرستان قزوین 2 سانتی متر، در شهرستان آوج سه سانتی متر و بیشترین میزان بارندگی ها مربوط به شهرستان آبیک با چهار سانتی متر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضع هوای قزوین تا هفته آینده

پیش بینی وضع هوای قزوین تا هفته آینده