مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-15سياسي

بیشترین درصد جمعیت ایثارگر طلبه کشور متعلق به استان ایلام است


بیشترین درصد جمعیت ایثارگر طلبه کشور متعلق به استان ایلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام وعد مرادبیگی ظهر امروز در آیین بزرگداشت حضرت آیت الله حیدری ایلامی و یادواره شهدای روحانی استان ایلام اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس 87 نفر از روحانیون استان لباس رزم بر تن کردند و اسلحه به دست گرفته و با دشمن جنگیدند و سهم طلاب و روحانیون ایثارگر استان ایلام 13 شهید، سه نفر آزاده و 24 نفر جانباز است که بر اساس جمعیت و درصد تعداد روحانیون، بیشترین درصد جمعیت ایثارگر طلبه و روحانی کشور متعلق به استان ایلام است.

وی افزود: ارواح پاک شهدا همواره در برگزاری باشکوه این مراسم و یادآوری ما را یاری می کنند و حوزه های علمیه برادران و خواهران استان تلاش بسیاری و اقدامات خوبی در برگزاری بهتر این یادواره انجام دادند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های روحانیت استان ایلام دینداری و تقید به دین و زهد و بصیرت ولایتمداری بوده است که نمونه بارز آن مرحوم آیت الله حیدری ایلامی است که نقش ممتازی در دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیج نیروهای مردمی در برابر رژیم بعثی داشته است.

حجت الاسلام مرادبیگی ادامه داد: علما و روحانیون استان از اوایل انقلاب اسلامی و همچنین در دوره هشت سال دفاع مقدس با عمل خود مردم را به دین خدا دعوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین درصد جمعیت ایثارگر طلبه کشور متعلق به استان ایلام است

بیشترین درصد جمعیت ایثارگر طلبه کشور متعلق به استان ایلام است