مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-15فرهنگي

جشنواره جایزه فیروزه اردیبهشت 1402 در شیراز برگزار می شود


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس از برگزاری هشتمین دوره جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی تحت عنوان “جایزه فیروزه” به میزبانی شیراز در 12 اردیبشهت ماه 1402 خبر داد.

- جشنواره "جایزه فیروزه" اردیبهشت 1402 در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس از برگزاری هشتمین دوره جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی تحت عنوان “جایزه فیروزه” به میزبانی شیراز در 12 اردیبشهت ماه 1402 خبر داد.

غلامرضا خوش اقبال چهارشنبه 26 بهمن در یک کنفرانس خبری، حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با نگاه به کسب و کارهای فرهنگی و هنرهایی که تبدیل به یک فعالیت اقتصادی می شوند را هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

او ارزش های فرهنگی تعریف شده در این جشنواره را شامل زیبایی شناختی، معنوی، اجتماعی، تاریخی و نمادین و در برگیرنده اصالت منطقه ای و بومی ذکر کرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس همچنین با بیان اینکه رویکرد این جشنواره ایده های فرهنگی استارتاپی، کسب و کارهای فرهنگی تجاری سازی شده و کسب و کارهای فرهنگی نوپا است، شاکله اصلی جایزه فیروزه را در 4 بخش اسباب بازی، عروسک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جایزه فیروزه اردیبهشت 1402 در شیراز برگزار می شود

جشنواره جایزه فیروزه اردیبهشت 1402 در شیراز برگزار می شود