مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-15سياسي

تدوین استانداردهای داخلی برای ارتقای سامانه های حمل ونقل هوشمند


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته از همکاری با کمیته فنی سازمان بین المللی استاندارد (ISO) جهت تدوین استاندردهای سامانه های حمل و نقل هوشمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دبیرخانه کمیته فنی سازمان بین المللی استاندارد (ISO) در زمینه استاندارسازی سامانه های حمل ونقل هوشمند به ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتقل شد.

بر همین اساس، نخستین جلسه هم اندیشی این دبیرخانه به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور بازیگران و ذی نفعان این حوزه و در تعامل دوسویه با دفتر مطالعات تطبیقی برگزار شد تا همکاری ها و مشارکت ها برای تدوین استانداردهای بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه سامانه های حمل ونقل هوشمند افزایش یابد.

در این جلسه بیش از 30 نفر از فعالان، صاحب نظران و ذی نفعان بخش های دولتی، خصوصی و دانشگاهی مانند صنعت خودروسازی ، وزارت راه وشهرسازی ، شهرداری ها ، شرکت های تولیدکننده تجهیزات و غیره حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات خود را برای سرعت بخشیدن به تدوین استانداردهای ملی و همگامی با استانداردهای بین المللی در حوزه سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین استانداردهای داخلی برای ارتقای سامانه های حمل ونقل هوشمند

تدوین استانداردهای داخلی برای ارتقای سامانه های حمل ونقل هوشمند