مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-15سياسي

ضرورت مقاوم سازی ساختمان ها در فارس


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از آنجا که بیش از 75 درصد جمعیت استان در شهرها زندگی می کنند، ضرورت دارد که ساختمان های مسکونی قدیمی مقاوم سازی شود تا شاهد خسارات جانی و مالی در زلزله های با ریشتر کم نباشیم.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از آنجا که بیش از 75 درصد جمعیت استان در شهرها زندگی می کنند، ضرورت دارد که ساختمان های مسکونی قدیمی مقاوم سازی شود تا شاهد خسارات جانی و مالی در زلزله های با ریشتر کم نباشیم.

  محمودرضا رضایی کوچی چهارشنبه 26 بهمن در جمع خبرنگاران پیرامون رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری بیان کرد: رزمایش یا مانور، شبیه سازی رفتار واقعی در میدان عمل برای شناسایی و تشخیص نقاط ضعف و قوت در محیط واقعی است.

او با بیان اینکه در این رزمایش، برنامه های متنوعی پیش بینی شده است، عنوان کرد: مباحث تبلیغی، امدادی، بازدید و شناسایی و احصاء مشکلات حوزه مهندسی از جمله این برنامه هاست.

معاون استانداری فارس با یادآوری اینکه کشور ما در حوزه حادثه خیز جهان از جمله سیل، زلزله و ریزگردها قرار گرفته، افزود: فارس در بحث سیل و به ویژه زلزله، جزو استان های حادثه خیز محسوب می شود و باید برای کنترل و پیشگیری از خسارات زیاد، علاوه بر کارکردهای دولتی، ظرفیت های مردمی را هم بسیج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقاوم سازی ساختمان ها در فارس

ضرورت مقاوم سازی ساختمان ها در فارس