مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-15سياسي

سهم بسیار اندک زنجان از صنعت گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در 10 ماهه امسال 70 هزار مسافر ایرانی و یک هزار و 474 گردشگر خارجی به استان وارد شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان اظهار کرد: بهمن امسال یک رویداد مهم گردشگری برگزار شد، که متفاوت تر از سال های قبل بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به همکاری خوب شهرداری و شورای شهر در این نمایشگاه گفت: اگر در این نمایشگاه خوب ظاهر شدیم به خاطر همدلی و هم افزایی هستیم.

وی همچنین با اشاره به شاخص ترین اقدام های حوزه گردشگری استان در 6 ماهه گذشته، گفت که 2 رویداد ملی جشنواره ملی آش ایرانی که بزرگترین جشنواره غذایی کشور بود و همچنین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور 31 استان در مهر امسال به میزبانی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی سفرهای نوروزی در ایام کرونا برنامه خوبی برای افزایش گردشگر در سال جاری پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 70 هزار مسافر ایرانی و یک هزار و 474 گردشگر خارجی به استان وارد شده اند ولی با این حال سهم زنجان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بسیار اندک زنجان از صنعت گردشگری

سهم بسیار اندک زنجان از صنعت گردشگری