مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:242023-02-15سياسي

مرگ زرافه ها در باغ وحش صفادشت


دو راًس زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمحیط زیست فارس دورأس زرافه در باغ وحش صفادشت به علت نامعلومی تلف شدند .

محمد کرمی، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران با تایید این خبر گفت: یکی از این زرافه ها شهریور ماه و دیگری دی ماه سال جاری جان باخته اند که علت این موضوع در سازمان دامپزشکی در دست بررسی است.

وی گفت: از سوی کارشناسان و نمایندگان سازمان دامپزشکی از زرافه های تلف شده نمونه برداری شده و کالبدشکافی نیز صورت گرفته است و پس از مشخص شدن نتایج در این باره بررسی های مشترکی صورت خواهد گرفت.

کرمی درباره احتمال مرگ زرافه اول به دلیل کهولت سن اظهار کرد: این مساله را تایید نمی کنم زیرا زرافه ها در چند ماهگی از مراکز پرورشی به باغ وحش منتقل می شوند تا برای این جابجایی مشکلات کمتری وجود داشته باشد.

این زرافه نیز در همین بازه سنی و در سال 1397 از آفریقای جنوبی به ایران منتقل شده بود و حدود پنج سال داشته در حالی که عمر متوسط زرافه حدود 25 سال است.

وی درباره قصور باغ وحش صفادشت در نگهداری از حیوانات و بررسی حقوقی این موضوع گفت: منتظر هستیم نتایج بررسی های سازمان دامپزشکی مشخص شود تا پس از آن اگر قصور باغ وحش مربوطه مشخص شد تصمیم گیری های لازم را داشته باشیم و مشخص شود آیا قرار است به طور مشترک از آن شکایت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ زرافه ها در باغ وحش صفادشت

مرگ زرافه ها در باغ وحش صفادشت