مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:062023-02-15فرهنگي

حاشیه هایی از رضا صادقی، علی انصاریان و ضرغامی


نشست خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، آغاز بلیت فروشی این جشنواره، حاشیه نگاری از کنسرت رضا صادقی با یادی از علی انصاریان، اظهارات ضرغامی درباره تخریب بافت تاریخی شیراز، - نشست خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، آغاز بلیت فروشی این جشنواره، حاشیه نگاری از کنسرت رضا صادقی با یادی از علی انصاریان، اظهارات ضرغامی درباره تخریب بافت تاریخی شیراز، افتتاح جشنواره صنایع دستی فجر و راز مرگ پابلو نرودا از گزیده اخبار چهارشنبه 26 بهمن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که کمتر از دو روز تا شروع جشنواره موسیقی فجر مانده، جدول 87 اجرای این رویداد را منتشر شد و اعلام شد که فروش بلیت اجراهای این دوره از عصر چهارشنبه آغاز می شود.

جشنواره موسیقی امسال از دو روز بعد، جمعه، آغاز خواهد شد.

کنسرت رضا صادقی با یاد علی انصاریان برگزار شد مدتی وقفه در برگزاری کنسرت ها در پی اتفاقات اخیر، آن هم در شرایطی که پیشتر دوره رکود کرونا را تجربه کرده بودیم، موجب شده بود که موسیقی به لحاظ اقتصادی و اجرایی در سکون قرار بگیرد.

اکنون اما برگزاری کنسرت های خواننده هایی همچون سیروان خسروی، ماکان بند و اجرای سه شنبه شب رضا صادقی، هنرمندان و علاقمندان موسیقی را بار دیگر به بهبود شرایط، آن هم در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی فجر امیدوار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه هایی از رضا صادقی، علی انصاریان و ضرغامی

حاشیه هایی از رضا صادقی، علی انصاریان و ضرغامی