مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 00:252023-02-15ورزشي

دایی با چه اتهامی ممنوع الخروج شد و چرا عفو به او تعلق نگرفته؟


بعداز خبر اختصاصی دیروز تابناک و انتشار دعوتنامه فیفا برای علی دایی جهت شرکت در مراسم برترین های سال ، حالا خبرگزاری داخلی خبر داده که چهره سرشناس ورزش کشورمان به دلیل ممنوع الخروجی نمی تواند در مراسم بهترین های فیفا شرکت کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سایت ایسنا منبع این خبر مهم خود را درج نکرده است اما بعید است بدون استعلام و کسب اطلاع از مرجعی موثق چنین خبری را خودسر منتشر کرده باشد.

طبق خبر تابناک ؛ فدراسیون جهانی فوتبال چند روز قبل در ایمیلی رسمی از علی دایی خواست ضمن انتخاب بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه بان و زیباترین گل سال جهان از نگاه خود، در مراسم اهدای جوایز برترین های سال فیفا که دوشنبه هشتم اسفند برگزار می شود حاضر شود اما با این حال مشخص نبود که دایی اجازه خروج از کشور را دارد یا خیر؟ حالا پیگیری های این رسانه درباره موضوع نشان می دهد علی دایی ممنوع الخروج است و به همین خاطر اگر مشکلش حل نشود، نمی تواند در این مراسم حضور یابد.

در این میان سوالی که مطرح می شود این است که طبق ادعای سخنگوی قوه قضاییه، حتی افرادی که اتهامی در وقایع اخیر متوجه شان شده نیز بدون طی مراحل رسیدگی مورد عفو قرار گرفته اند! حال به فرض اینکه اتهامی متوجه علی دایی شده باشد، با این فرمان اخیر رهبری رفع شده است و این چهره بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایی با چه اتهامی ممنوع الخروج شد و چرا عفو به او تعلق نگرفته؟

دایی با چه اتهامی ممنوع الخروج شد و چرا عفو به او تعلق نگرفته؟