مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-16بين الملل

سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد و آن را نقض قطعنامه های شورای امنیت دانست.

- وزارت خارجه سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد و آن را نقض قطعنامه های شورای امنیت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، وزارت خارجه سوریه در توییتی اعلام کرد: ما تصمیم اسراییل برای ایجاد شهرک های جدید در اراضی فلسطینی را محکوم می کنیم.

این اقدام نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت از جمله قطعنامه 2334 سال 2016 است که بر لزوم توقف تمام فعالیت های شهرک سازی اسراییل تأکید دارد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: تصمیم اسراییل برای گسترش شهرک ها و مصادره اراضی فلسطینی و تخریب منازل و آواره کردن آن ها یک جنایت جنگی است که به دیگر جنایت های اسراییل اضافه می شود و باید اسراییل به خاطر آن محاکمه شود.

ما از جامعه بین المللی می خواهیم فوراً برای توقف این جنایت های خطرناک که موجب بی ثباتی در منطقه می شود و امکان تشکیل کشور مستقل فلسطین را از بین می برد وارد عمل شود.

وزارت خارجه سوریه همچنین درباره اشغال جولان توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 41 سال از اعتصاب شهروندان ما در جولان اشغالی علیه تصمیم اسراییل برای الحاق این منطقه به اراضی اشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد

سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد