مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-16ورزشي

خسروی وفا: طلای پاراوزنه برداری پارالمپیک برای ایران است/ مشکل ورزش کشور بودجه نیست


رییس کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد که «مشکل ورزش کشور بودجه نیست.

» - در حاشیه برگزاری مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور؛ خسروی وفا: طلای پاراوزنه برداری پارالمپیک برای ایران است/ مشکل ورزش کشور بودجه نیست رییس کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد که مشکل ورزش کشور بودجه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهار نظر مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک مبنی بر نیاز این کمیته به بودجه 1200 تا 1500 میلیاردی که با رقم تخصیص داده شده تفاوت بسیاری دارد، با خنده گفت: همین ابتدای کار قصد دارید بین من با مناف هاشمی دعوا بیندازید.

هنوز اعتقاد دارم که مشکل ما در کشور و ورزش کشور بودجه نیست و در اصل باید از ظرفیت های مدیریتی و توانایی های داخلی استفاده کنیم، البته این مساله ابزارهای خاص خود و بودجه می خواهد.

وی افزود: آنچه مسلم است ورزش از کمترین بودجه در دستگاه های مختلف برخوردار است و هاشمی درست گفته اما اگر بودجه را ندادند ورزش ما دچار افت و مشکل نمی شود.

باید از ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده کرد، به عبارتی از این قسمت صحبت شهید سلیمانی که از تهدیدها باید فرصت ساخت، درس گرفت تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و افتخارات خوبی را در مسابقات بازی های آسیایی هانگژو و کسب سهمیه المپیک پاریس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: طلای پاراوزنه برداری پارالمپیک برای ایران است/ مشکل ورزش کشور بودجه نیست

خسروی وفا: طلای پاراوزنه برداری پارالمپیک برای ایران است/ مشکل ورزش کشور بودجه نیست