مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:532023-02-16سياسي

بررسی بدون وقفه بودجه 1402 شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند بررسی بودجه 1402 شهرداری اصفهان گفت: در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه 1402 شهرداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و با اشاره به راهپیمایی پرشور 22 بهمن اظهار کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب از مردم شریف ایران و به ویژه شهروندان اصفهانی به پاس حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه ای که در 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب آفریدند، تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور کاملاً برخلاف نقشه ها و توطئه های دشمن به خصوص در ماه های اخیر بود، افزود: باید قدرشناس این مردم بوده و سر تعظیم در مقابلشان فرود آوریم و از هرگونه خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات و حل نیازمندی های آن ها دریغ نکنیم.

نورصالحی با اشاره به روند بررسی بودجه 1402 شهرداری اصفهان بیان کرد: به واسطه ضرورت تاریخی تصویب بودجه سال 1402 شهرداری اصفهان در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه 1402 شهرداری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بدون وقفه بودجه 1402 شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم

بررسی بدون وقفه بودجه 1402 شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم