مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:542023-02-16اقتصادي

82 هزار میلیارد تومان برای طرح های صنعتی ایلام سرمایه گذاری شده است


رضا محمد رحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بهره برداری کامل از این پروژه ها تحول شگرفی را در اشتغالزایی و درآمدزایی استان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ان جی ال 3100، مینی ان جی ال، پتروشیمی دهلران، پتروشیمی هلیلان، شرکت ارغوان گستر، فیلترهای تصفیه آب ایوان، تولید شمش فولاد و شرکت توسعه معادن پارس تامین از مهم ترین پروژه های بزرگ صنعتی این استان است که در مراحل اجرایی قرار دارند.

رییس سازمان صمت ایلام ادامه داد: یکی از اولویت های دولت سیزدهم توجه به حوزه صنعت در شهرستان های کمتر برخوردار است و در این راستا با توجه به نبود صنایع در آبدانان ایجاد سه طرح صنعتی و معدنی شامل کارخانه تولید هیدرات پتاسیم، امکان سنجی تولید سلستین و دولومیت و کارخانه آجر در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

محمد رحیمی خاطرنشان کرد: 479 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با حدود سرمایه گذاری 28 هزار میلیارد تومان و نزدیک به 10 هزار نفر اشتغالزایی در استان وجود دارد که از این تعداد واحد تولیدی حدود 70 درصد یعنی 339 واحد فعال و نیمه فعال است که 30 درصد آنها یعنی 140 واحد راکد محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 هزار میلیارد تومان برای طرح های صنعتی ایلام سرمایه گذاری شده است

82 هزار میلیارد تومان برای طرح های صنعتی ایلام سرمایه گذاری شده است