مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-16پزشكي

تحریم دارو و تجهیزات پزشکی به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر می گذارد


مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: در سازمان بهداشت جهانی در خصوص بحث تحریم ها گفت وگو خواهیم کرد و قبلا هم گفته بودیم که این مسائل به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر می گذارد.

- مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: در سازمان بهداشت جهانی در خصوص بحث تحریم ها گفت وگو خواهیم کرد و قبلا هم گفته بودیم که این مسائل به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نشست مشترک دکتر احمد المنظری - مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت - و معاونان بهداشت، درمان و آموزش وزارت بهداشت در حاشیه اختتامیه اولین اجلاس مدیران انتقال خون کشورهای عضو گروه پنج (G5) در تهران و بیست و پنجمین نشست کارشناسان ارشد کشورهای عضو گروه 5 در حوزه سلامت برگزار شد.

المنظری در این نشست پس از استماع اظهارات حاضرین، تشکر و قدردانی خود را از ارائه خدمات پزشکی در ایران ابراز کرد و گفت: خدمات پزشکی در ایران مطابق با آخرین فناوری ها و علوم مدرن پزشکی دنیا ارائه می شود و جای قدردانی دارد.

وی افزود: برخی از کشورها با اینکه در بخش بهداشت و درمان هزینه های کلانی در نظر می گیرند اما نتیجه و پیامدها حداقل است اما در ایران به نسبت هزینه ها، خدمات با کیفیت بالایی به مردم ارائه می شود و سیستم بهداشت و درمان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دارو و تجهیزات پزشکی به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر می گذارد

تحریم دارو و تجهیزات پزشکی به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر می گذارد