مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-16سياسي

کاروانسرای ماهیدشت به لانه کبوترها تبدیل شده/ اوقاف پاسخگو باشد


فرماندار کرمانشاه به وضعیت نامناسب کاروانسرای صفوی ماهیدشت اشاره کرد و خواستار پیگیری اوقاف برای برون رفت آن از شرایط فعلی باشد.

  - ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه به وضعیت نامناسب کاروانسرای صفوی ماهیدشت اشاره کرد و خواستار پیگیری اوقاف برای برون رفت آن از شرایط فعلی باشد.

  محمدابراهیم رحیمی زنگنه، امروز(27 بهمن) در نشست ستاد خدمات سفر استان، بااشاره به فرصت زمانی اندک تا شروع تعطیلات عید نوروز و لزوم تسریع در برنامه ریزی ها، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم شرایط را در کرمانشاه بگونه ای فراهم کنیم که گردشگران با خاطره ای خوب این شهرستان را ترک کنند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای ایام نوروز در دستور کار قرار داده ایم، راه اندازی یک پاتوق توریستی در بافت تاریخی شهر است.

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: در محله فیض آباد کرمانشاه در محدوده ای که تکیه بیگلربیگی در آن قراردارد، در شعاعی در حدود 200 تا 300 متر هشت اثر ملی واقع شده که ظرفیت بسیار بالا و کم نظیری برای جذب گردشگر به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: تکیه بیگلربیگی، خانه تاریخی صارم الدوله، حمام نظام، مسجد نظام، کاروانسرای همدانی ها، زورخانه علمدار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای ماهیدشت به لانه کبوترها تبدیل شده/ اوقاف پاسخگو باشد

کاروانسرای ماهیدشت به لانه کبوترها تبدیل شده/ اوقاف پاسخگو باشد