مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-16سياسي

ناشران قمی باید برای کسب رتبه نخست چاپ کتب دینی در کشور تلاش کنند


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به جایگاه ممتاز نمایشگاه کتاب دین در میان نمایشگاه های تخصصی حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قم در رتبه نخست تولید کتب دینی قرار دارد، - ایسنا/قم معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به جایگاه ممتاز نمایشگاه کتاب دین در میان نمایشگاه های تخصصی حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قم در رتبه نخست تولید کتب دینی قرار دارد، ناشران استانی باید تلاش بیشتری کنند تا به رتبه نخست چاپ کتب دینی نیز دست یابند.

ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم امروز 27 بهمن ماه در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب دین در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از بهترین نمایشگاه هایی که در سال های اخیر شکل گرفته و از نظر کیفیت تقریباً حرف اول را در میان نمایشگاه های تخصصی می زند، نمایشگاه کتاب دین است.

وی تصریح کرد: قم رتبه نخست تولید کتاب دینی را در کشور دارد و برگزاری این نمایشگاه در قم اتفاق بزرگی است و ناشران مختلف برای ارتقای کیفیت کتاب ها بواسطه این نمایشگاه حرکت های خوبی داشتند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به جایگاه دوم قم در چاپ کتب دینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در صنعت چاپ استان مخصوصاً در حوزه مشارکت دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشران قمی باید برای کسب رتبه نخست چاپ کتب دینی در کشور تلاش کنند

ناشران قمی باید برای کسب رتبه نخست چاپ کتب دینی در کشور تلاش کنند